Sandra ziet in de rol van mentor de grootste uitdaging in “het vlot wegwijs maken van jongeren in het bedrijf”, “de diensten gekend maken”, vertrouwd geraken met de gevoeligheden en regelgeving binnen het bedrijf.
Maandelijks maakt Sandra tijd vrij om de beleving van de jongeren te bespreken en bij te sturen. Ze is het aanspreekpunt van De Mol, zeker voor onze jongeren, “ik ben altijd beschikbaar om te luisteren en te adviseren en neemt dit ter harte”.
Ze bespreekt op regelmatige basis de prestaties en integratie van de jongeren in het team, hun ploeg. Sandra verwacht ook een open communicatie van iedereen, “alleen zo kan ik bijsturen”.
Sandra ziet in de rol van mentor de grootste uitdaging in “het vlot wegwijs maken van jongeren in het bedrijf”, “de diensten gekend maken”, vertrouwd geraken met de gevoeligheden en regelgeving binnen het bedrijf.
Maandelijks maakt Sandra tijd vrij om de beleving van de jongeren te bespreken en bij te sturen. Ze is het aanspreekpunt van De Mol, zeker voor onze jongeren, “ik ben altijd beschikbaar om te luisteren en te adviseren en neemt dit ter harte”.
Ze bespreekt op regelmatige basis de prestaties en integratie van de jongeren in het team, hun ploeg. Sandra verwacht ook een open communicatie van iedereen, “alleen zo kan ik bijsturen”.
Sandra Bracke, mentor Grondwerken De Mol